Vi vandrar tillsammans för ett välfungerande västra verksamhetsområde
19 mars, 2026
Den 25 mars genomförs en vandring i västra verksamhetsområdet i Trelleborg. Vandringen är en del av det arbete som startats för att skapa bättre förutsättningar för att utveckla området. Arbetet sker i samarbete med kommunens olika förvaltningar, liksom fastighetsägare, näringsidkare och andra aktörer inom området.